arta

ساخت وبلاگ

بهترین دندانپزشک در پاسداران ، با تکیه بر دانش و مهارت خود خدمات متنوعی را به بیماران ارائه می دهد. حتما تا به حال به دندانپزشکی مراجعه کرده اید. در این مکان می توانید از سلامت دهان و دندان های خود مطمئن شوید و مشکلات مربوط به آنها را برطرف نمایید. دندانپزشک می تواند مشکلات دهان، دندان و لثه را تشخیص دهد. 

arta...
ما را در سایت arta دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : par tsds بازدید : 175 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 13:56

زمانی که دو نفر برای اولین بار همدیگر را ملاقات می کنند، به دنبال نشانه هایی برای شناخت شخصیت هم می گردند. از حالت دست گرفته تا شیوه جواب دادن به تلفن همراه، همگی راههایی هستند که به کمک آنها می توانید شخصیت طرف مقابل را تا حدودی تشخیص دهید. 

arta...
ما را در سایت arta دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : par tsds بازدید : 136 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 13:53

 سرگیجه یک حالتی است که بسیاری از ما در زندگی خود آن را تجربه می کنیم. ممکن است دلایل سرگیجه در افراد مختلف با دیگران متفاوت باشد. این حالت در بسیاری از مواقع به صورت شدید و ناگهانی رخ می دهد. تعداد زیادی از افراد در زمان سرگیجه دچار ترس می شوند. 

arta...
ما را در سایت arta دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : par tsds بازدید : 132 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 13:51

پوست صورت جز مهم ترین و حساس ترین اعضای بدن می باشد که مردم حساسیت زیادی روی آن دارند. زیبا و زشت بودن پوست در روند زندگی بسیار تاثیر گذار است. علل زشت و زیبا شدن پوست را در زیر شرح می دهیم.

arta...
ما را در سایت arta دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : par tsds بازدید : 106 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 13:49

 آیا تا به حال از خدمات مختلف فیزیوتراپی استفاده کرده اید؟ فیزیوتراپی یکی از شاخه های علم پزشکی است که برای پیشگیری، بهبود و درمان بیماری ها، اختلالات سیستم حرکتی، اسکلتی و عضلانی به کار می رود.

arta...
ما را در سایت arta دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : par tsds بازدید : 129 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 13:47

قدم اول، متوجه باشیدکه موثرترین عامل بر قد شما، ژنتیک است. قد ، صفتی پلی‌ژنیک بوده، یعنی اینکه چندین ژن مختلف برروی آن تاثیر می‌گزارد. اگر پدر و مادر شما قد کوتاه باشد، همیشه نتیجه آن کوتاه ماندن قد شما نیست، با اینحال اگر نتنها پدر و مادر بلکه بیشتر افراد در خانواده‌ و فامیل پدری و مادری قد کوتاه باشند، شانس کوتاهی قد شما بالا می‌باشد.

 

arta...
ما را در سایت arta دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : par tsds بازدید : 120 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 13:45